maandag 1 maart 2010

Sfeerbeelden groepstraining zondag 28 februari 2010
vertrek te Aalst aan de Osbroek
met dank aan JP de man met de reservewielen, voorraad aquarius voor Tamara, het fototoestel om toffe beelden te maken :-)

Het was een natte, winderige, zware maar toffe, sfeervolle en vooral leerrijke training. Met wisselend parcours, kleine klimmekes, afdalingskes, kasseien, wegen vol putten, asfalt en wie weet wat nog allemaal. Af en toe puffen en de trainer horen roepen steek een tandje bij, ja denkt ge dan 'die heeft makkelijk spreken' maar uiteindelijk heeft hij nog gelijk ook :-). Ja hoor ik heb weer beter leren schakelen en bergop leren rijden ole!
Tof denk ik dan dit komt allemaal van pas bij mijn individuele trainingen. Een lekke band maakt dat we kunnen profiteren om energie aan te vullen wat mij beteft was het peperkoek :-)
Na een drie uurtjes training fiets ik richting Lede samen met Tine die richting Hofstade moet.
Thuis gekomen,en na een goede douche en lekkere maaltijd richting zetel om naar Kuurne-Brussel-Kuurne te kijken en alle favorieten in de wagens te zien te stappen. We hadden s'morgens meer geluk met de weersomstandigeheden vooral wat de kracht van de wind betreft denk ik. Nu komt er voor iedereen een tweede inspanningstest aan deze week. Maakt me een beetje zenuwachtig geef ik toe benieuwd naar de reslutaten. En komende zaterdag dan de open training benieuwd om de mensen die met ons gaan mee trainen te ontmoeten. Fijne week iedereen en aan collega tourders succes met de test :-)
Caro














































Geen opmerkingen:

Een reactie posten