maandag 12 juli 2010

nog 6 dagen!!!!!

En voila terwijl er al een paar teamgenoten onderweg zijn naar Pau en andere morgen en of overmorgen vertrekken neem ik nog snel even de tijd om hier iets neer te zetten.
Ik vertrek donderdag en zal in Poitou overnachten, samen met Lieve mijn echtgenote, Kristien een vriendin en Hooch mijn hond van 5 maanden die ook meegaat :-)
de spanning begint zich stilaan meer en meer te laten voelen, na een paar keren pech gehad te hebben met de nieuwe racefiets blijkt het nu in orde te zijn oefff!!!! Het was even stressen geef ik toe tot drie keer pech met nieuwe racefiets dus mar een ander merk gekozen, zaterdag daarmee naar zee en terug gereden en yep hij zit niet alleen goed hij bolt ook goe zo hoort het te zijn :-)
dit in orde kunnen we beginnen met inpakken en proberen niets te vergeten, een valiske voor pau en gerief voor de rit, een rugzakje om mee te geven met de camions die alles naar La Mongie zal brengen zodat we daar meteen iets anders kunnen aantrekken, en valieske voor dagen nadien. jawel hoor we blijven nog even he , de profrenners komen daar ook voorbij he :-)
Ik ben benieuwd wat het allemaal zal brengen, het dorp zelf van l'etape du tour in Pau, gans de animatie daarrond. de dag zelf het ontbijt om 5 uur s'ochtends en de startblokken waar we ten laatste om 6.30 moeten in staan. We staan in startblok 6 van de 7. je kan de startblokken terug vinden op de site van etape du tour (zie link op deze site)
Om 7 uur grte start voor de eerste van startblok 1 en dan zijn we vertrokken ole ole, vanaf dat moment gaan we voor de kers op de taart en we zullen jullie laten weten of we er ook nog slagroom bij hebben gedaan :-)
Voila lieve mensen, ik ga me ook verder klaar maken voor de grote start richting Pau. het waren tien super maanden, waarin ik fijne en toffe mensen heb mogen leren kennen, ontmoeten. De workshops waar vele onder jullie aanwezig waren , Karel onder andere die regelmatig ook een berichtje acterliet op deze blog, MERCI :-)
De begeleiders en trainer iedereen, vooralook mijn echtgenote en gezin , de vrienden en collega's die toch ook veel hebben moeten aanhoren zowel de positieve maar ook de moeilijkere momenten hebben ze met mij moeten delen. De laatste weken hebben ze het ook hard te verduren gekregen, voor de derde pech met de neiuwe fiets, problemen met de luchtwegen en dan nog eens zeer zware dobber verlies van mij hond Pooh, ze hebben het niet makkelijk gehad met mij nog eens dikke merci aan hen voor alle steun!!!!
maar ook alle prestaties die we gepresteerd hebben, had ik tien maanden geleden nooit durven dromen , de omloop passage fitness, de Peter van Peteghem, de Waalse pijl (166km), zijn er een aantal van, een deel van parcours Parijs-Roubaix, mooie herineringen die ik nooit zal vergeten. Het leren fietsen op de piste, in groep op de groeptrainingen en nog veel meer, mooi mooi, leuk , plezant, maar ook zwaar en emotioneel soms we hebben vele gevoelens, emoties gedeeld merci teamgenoten en begeleiders, we blijven fietsen want micorbe heeft ons zeer goed gebeten :-)
En na zondag komen we nog eens terug om onze ervaringen over de fameuze etape du tour te delen met iedereen.
Tot binnen twee weken want ik blijf nog wat in Frankrijk om te genieten van de bergen daar, te voet is he took leuk daar te vertoeven :-)

warme grtjes
Caro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten